Patienttilfredshedsundersøgelse
2016
Patienttilfredshedsundersøgelsen er bleve udført i løbet af uge 2 og 3, 2016.
53 spørgeskemaer er blevet uddelt tilfældigt og alle er blevet besvaret. Det vil sige en svarprocent på 100%.
Af de besvarede spørgeskemaer, er kønsfordelingen:
Mænd: 32%
Kvinder: 68%
Aldersfordelingen for besvarelserne: | Henvist: |
![]() |
![]() |
Følgende spørgsmål er blevet besvaret:
1. Hvordan oplevede du første kontakt med klinikken på telefonen?
2. Hvordan oplevede du at blive mødt i receptionen ved dit første besøg i klinikken?
3. Oplevede du ventetid i klinikken? Hvis ja, hvor lang tid?
4. Hvordan var din oplevelse af, om lægen havde sat sig ind i din journal?
5. Hvordan var den information, du fik om din sygdom og din behandling?
6. Hvis du blev tilbudt behandling med medicin, fik du da information om virkning og bivirkning?
7. Har du været tilfreds med behandlingen/forløbet indtil nu?
8. Har du ideer til, hvordan vi kunne gøre dit forløb endnu bedre eller ideer til noget, der bør ændres i klinikken?
"Alt bliver gjort godt og planlægning af skema i orden. Kan ikke skrive hvad der kunne ændres på. Med venlig hilsen, Else Marie Sørensen" |
"Fortsæt som i gør - i er simpelthen nogle af de rareste mennesker og behandlere, jeg har mødt!" |
"Evt. sms-besked med tiden og/eller parkering + adresse (til nye)" |
"1. dialog aftalte vi, at der skulle tages en blodprøve. Forslag: bestil blodprøverne inden og til 1. konsultation, så svaret kunne leveres ved denne. Derved ville jeg have sparet 1 ud af 2 konsultationer. |
"Nej - det er bare super fint!" |
"Fungerer rigtig godt" |
"Det fungerer fint" |
"Det hele har virket rigtigt for mig" |
"Det er ikke nemt at få en ny tid med kort varsel, hvilket måske kan forbedres?" |
"Der er meget lang ventetid til første besøg. Jeg ventede seks måneder!" |
"Ofte forsinkelser - gør det lidt svært at planlægge hvornår man kommer fra klinikken" |
"Et problem at få tid, efter sundheds-fors ikke længere dækker" |
"Evt bedre udvalg af ugeblade til ventetiden efter vaccination" |
"Det havde været fedt med et system, der kunne melde, der var ventetid, så man ikke behøvede at sidde og vent i mange minutter" |
"Ingen ændringer - jeg er godt tilfreds med jer!" |
"Jeg vil godt have en kopi af Torbens tegnede forklaringer - da de hjælper på forståelsen, og så kan jeg måske bruge det bedre" |